Dienstverlening

KBO-Haaren heeft vele leden. En deze leden hebben in hun werkzame leven zeer veel kennis en ervaring opgedaan op allerlei gebieden.
Deze kennis en ervaring willen ze graag beschikbaar stellen voor andere leden van de KBO en dat wordt o.a. gedaan met kleine "expert" clubjes die u hiernaast in de linkerkolom ziet vermeld.
Dus als u hulp nodig heeft voor bijvoorbeeld het in orde maken van uw thuisadministratie dan zijn daar mensen voor beschikbaar die daar handig in zijn en u materialen en goede tips kunnen geven. Zo ook voor hulp bij het invullen van de belastingpapieren of het verkrijgen van thuishulp en alle andere contacten met de Gemeente.

Klik in de linkerkolom op de categorie waarvan u denkt dat u er wat aan zou kunnen hebben en u ziet wat er beschikbaar is, wie u kunt benaderen en hoe dat verder in zijn werk gaat.

Aarzel niet om vrijblijvend te bellen. De dienstverleners doen het graag!