Ledenwervers

Kastanjelaan 4
 5076 EA  Haaren
 tel.: 0411 - 62 21 43

De Ledenwervers van KBO-Haaren kunnen u alles vertellen over het lidmaatschap van deze vereniging. Wat is er zoal te doen, wat zijn de voordelen voor u, wat kost het etc. etc. Zij helpen u ook met het lid worden. Dus het invullen van formulieren en het verkrijgen van de ledenpas en de ledenbrochure. Ook zijn zij uw vraagbaak voor eventuele vragen die in de loop van de tijd bij u opkomen.

Aarzel niet om ze vrijblijvend te bellen of te mailen.

Indien u zelf al aan de slag wilt om u aan te melden kunt u uw gegevens op een aanmeldingsformulier verzamelen: Klik op Aanmeldingsformulier om het document te downloaden. U kunt het dan afdrukken, invullen en inleveren bij een van de ledenwervers. Scannen en toesturen per email kan ook.
U kunt zich ook digitaal aanmelden. Klik daarvoor op "Online aanmelden" (zie linker kolom).