ladys dayOp dinsdag 24 september a.s. organiseert KBO Haaren voor leden én niet-leden een gezellige 50plus modeshow dag in Boskoop.
Vervoer per bus. De show is geheel gratis. Buskosten zijn: € 22,00 p.p. voor leden en € 27,00 p.p. voor niet-leden. VOL IS VOL !!

Deze show wordt al jaren verzorgd door VanderKlooster Mode Presentaties.
Als familiebedrijf zijn zij er dan ook ontzettend trots op, dat het bedrijf meegegaan is met de tijd en de veranderde doelgroep.
Ieder seizoen bestaat hun collectie uit ca. 1200 stuks nieuwe combinatiemode. Betaalbare VLOTTE en kleurrijke modellen in de verschillende maten van klein naar vol slank (maten 38 t/m 52/54).
In het kort samengevat ziet deze geheel verzorgde dag er als volgt uit:
09.30 uur: Vertrek vanaf Mgr. Bekkersplein per touringcar naar Boskoop.
10.15 uur: Aankomst in Boskoop.
10.30 uur: Koffie/thee met gebak van onze plaatselijke banketbakker.
11.00 uur: Gezellige modeshow. Hoe leuk is dat en waar organiseren ze fysiek nog een show?
12.15 uur: Verzorgde lunch.
13.00 uur: Gelegenheid om geheel vrijblijvend te winkelen & leuke groeps-activiteit waarbij twee cadeaubonnen gewonnen kunnen worden.
15.00 uur: Trakteren wij een advocaatje met slagroom
lady 2 lady 1Lady 3

Wij sluiten deze gezellige dag af met een prijsvraag met een leuk cadeau voor de winnares.
Aantal deelnemers maximaal 50.
Aanmelden KBO-leden vóór 14 september via de KBO Activiteitenwinkel

Niet leden moeten voor aanmelden even telefonisch contact opnemen met Mieke van Boxtel (0411-622188) of Els van Steen (0411-622094).