Fietstocht/midgetgolf Spoordonk

Plataanlaan 23
   5076 EC  Haaren

Waar en wanneer:
KBO Haaren organiseert van april tot oktober  -op de 1e dinsdag van de maand-  een fietstocht naar de midgetgolfbaan van ‘Midgetgolfclub Oirschot’ gelegen op Sportpark ’t Horstje, Broekstraat 4 te Spoordonk.
Onder het genot van een kopje koffie wordt er gezellig bij gekletst en uiteraard gegolfd. Midgetgolfclub Oirschot organiseert ook ieder jaar een 50+ toernooi, waaraan men ook mag deelnemen.
Vertrek op een dinsdag (zie aparte aankondiging in de Kraant) om 13.00 uur bij de ‘Oude Toren’ op het Kerkeind
in Haaren. Aanmelden niet nodig.
Van 13.45 uur tot 16.30 uur iets drinken en midgetgolf in een prachtige omgeving. Natuurlijk mag u ook met
de auto komen.
Geplande data in 2024 zijn: 2 april - 7 mei - 4 juni - 2 juli - 6 augustus - 3 september en 1 oktober.

Wat kost het:
De kosten bedragen 4,00 per persoon (prijspeil 2024) voor onbeperkt midgetgolfen en incl. gratis kop koffie of thee. (Graag met pinpas betalen).

Midgetgolfbaan Spoordonk        midgetgolf