Bridgeclub KBO

Langeweg 66
 5076 AL  Haaren

Waar en wanneer
Wij bridgen in de maanden oktober tot en met april, op donderdagmiddag van 13.30 uur tot ca. 17.00 uur in Gemeenschapshuis Den Domp.
Wij spelen in één lijn in een gemoedelijke en ontspannen sfeer.

Heb je interesse om mee te spelen, neem dan contact op met een van de hierboven genoemde personen.
Weet je (nog) niet of je dit leuk vindt? Kom dan gewoon een paar middagen langs en overtuig je. Wel even van te voren doorgeven s.v.p.

Wat kost het
De contributie voor de bridgeclub bedraagt € 37,50 per seizoen (prijspeil 2022).

IMG 1905                                                                                                                   IMG 1909