Gym club

mobiel: 06-28056178
Burg. van de Venstraat 16
5076 CH  Haaren

We weten allemaal dat bewegen hoort bij een gezond leven en gelukkiger ouder worden.
Meedoen met de Gymclub zorgt ervoor dat een keer in de week op een verantwoorde en plezierige wijze elke spiergroep soepel wordt gehouden onder begeleiding van een enthousiaste, ervaren en gediplomeerde sport docente.

Waar en wanneer:
Er zijn twee groepen die elke donderdag in Den Domp oefenen.
De eerste groep gymt van 09.30 tot 10.30 uur en in deze groep worden zeer gevarieerde oefeningen gedaan, meestal
in een verrassende spelvorm.
Met name coördinatie-oefeningen krijgen regelmatig aandacht.
De tweede groep gymt van 10.30 tot 11.30 uur. Zij doen vooral oefeningen met behulp van een stoel voor veiligheid en stabiliteit. Alle oefeningen kunnen ook thuis worden uitgevoerd.

Wat kost het:
Voor een half jaar (20 weken les) bedragen de kosten € 65,00 (prijspeil 2024).
De lesweken volgen de schoolroosters dus in de vakantieperiode is er géén les. Totaal zijn er 40 weken les per jaar.
U bent van harte uitgenodigd om een keertje mee te doen en te kijken of het iets voor u is.

IMG 2052                                                                              IMG 2097