Ouderen Biljart Haaren

Akkerstraat 23
5076 HE Haaren

Waar en wanneer
Sinds 1982 bestaat er in Haaren de mogelijkheid voor ouderen om in clubverband te biljarten in Den Domp. Onder de naam ‘Ouderen biljart Haaren’ spelen we daar in twee groepen een onderlinge competitie: een A-groep, die op maandag en vrijdag speelt en een B-groep, die op dinsdag en donderdag speelt.

Beide groepen bestaan uit ongeveer 15 spelers en we spelen van ca. 13.30 tot 17.00 uur.

Tevens wordt er in teamverband meegespeeld in een competitie met zes “buurtschappen” uit Oisterwijk. In totaal doen hier 26 teams aan mee, waarvan er 5 uit Haaren komen.

Beide competities zijn altijd erg gezellig, sportief maar ook spannend, soms tot de laatste wedstrijddag toe. Biljarten is een leuke hobby/sport. Samen met anderen ben je actief bezig en je hebt tevens ook je belangrijke sociale contacten.
Wilt u meer informatie of gewoon een keer de sfeer komen proeven, neem dan contact op met Thijs Reijnen.

Het huidige bestuur bestaat uit:
Thijs Reijnen, voorzitter
Hans Bierhuizen, secretaris
Jack van Dijk, penningmeester

Wat kost het
De contributie bedraagt 25,00 per kwartaal (prijspeil 2022).

IMG 1967

Ouderen biljart Haaren