Belasting invulhulp

tel.: 0411-621926
 Lindelaan 15
 5076 CW  Haaren

Deze belastingservice is bedoeld voor leden die 65 jaar of ouder zijn, met een AOW-uitkering en al dan niet een klein aanvullend pensioen. Het gaat om hulp bij een eenvoudige aangifte inkomstenbelasting en hulp bij het aanvragen of wijzigen van de huur- en/of zorgtoeslag.
U maakt hierdoor optimaal gebruik van belastingaftrekmogelijkheden voor senioren.

De vrijwillige belastinginvulhulp komt bij de mensen thuis en helpt bij het invullen van de aangifte met gegevens over ziektekosten, jaaropgave zorgtoeslag giften, etc.

Als u iemand machtigt aangifte inkomstenbelasting te doen voor u, blijft u wel zelf verantwoordelijk voor uw aangifte.

Er wordt een kleine kostenvergoeding gevraagd.