Lid worden

Waarom lid worden van KBO Haaren?

Bundeling van kracht geeft macht

• bijna 1.100 leden in de kern Haaren
  • hoe meer leden, hoe meer invloed bij politieke keuzes over inkomen/zorg/wonen/mobiliteit
  • KBO-Haaren is aangesloten bij de overkoepelende organisatie KBO-Brabant (zo’n 132.000 leden). Lid zijn van KBO-Haaren betekent dat u automatisch ook lid bent van KBO-Brabant, met alle voordelen die dit biedt. Zie voor details de opsomming bij "Kortingsacties" op deze website of direct via www.onsledenvoordeel.nl
  • KBO-Haaren werkt samen met de andere ouderenverenigingen in de gemeente onder de noemer “ouderenvertegenwoordiging” en wil op die manier een serieuze gesprekspartner voor de gemeente zijn.

Voordelen van het lidmaatschap

• collectieve en individuele belangenbehartiging
  • veelal gratis advies, soms zelfs persoonlijk bij u thuis
  • informatieve en ontspannende informatie via het blad ONS, onze website en ons eigen weekblad De Kraant, gepubliceerd in het Haarens Klokje.
  • toegang tot velerlei dienstverleningen, activiteiten en cursussen, met geen of een minimale eigen bijdrage in de kosten
  • kortingen bij veel winkels en bedrijven in Haaren en omgeving (de contributie is dus zo terugverdiend)

REDENEN GENOEG DUS OM ALS 50-PLUSSER KBO-LID TE ZIJN

Lid worden

U kunt zich als lid aanmelden via deze website (zie "Online aanmelden"). Ook is een aanvraagformulier verkrijgbaar. Het aanvraagformulier is verkrijgbaar bij de Ledenwervers en het Secretariaat en u kunt het hier ook downloaden. Onze ledenwervers, Thea Verwijmeren  (tel. 62 21 43  Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.), Sjan Fonken (tel. 621631 Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.) en Harry Donkers (tel. 62 22 28  Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.) zijn u graag van dienst.

Alle nieuwe leden ontvangen onze informatiebladen, zodat ze kunnen kennisnemen van de meest relevante informatie over de vereniging. Na goedkeuring van de aanvraag door het bestuur ontvangt u een persoonlijke ledenpas.