Ledenadministratie

mobiel: 06-38893567
Kruisboogstraat 9
5076 ER  Haaren

De ledenadministrateur verzorgt de verwerking in het ledenadministratiesysteem Leaweb dat onder beheer staat van de overkoepelende organisatie KBO-Brabant. Alle nieuwe leden en mutaties worden bijgehouden en zijn ook de basis voor uitgifte van de ledenpassen, de inning van de contributie, de communicatie met de felicitatiedienst en de adressen voor de bezorging van ONS.

Bij veranderingen van uw persoonlijke gegevens zoals ander adres, ander e-mailadres, ander telefoonnummer of bankrekeningnummer graag deze gegevens (liefst per mail) doorgeven aan de ledenadministrateur, de heer Peter Witlox, Kruisboogstraat 9 5076 ER Haaren; e-mailadres: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. Doorgeven van e-mailadres en telefoonnummer kan ook via de link Online wijzigingen doorgeven.

Privacy
Uw lidmaatschapgegevens, opgenomen in het ledenadministratiesysteem LeaWeb, zijn slechts voor een beperkt aantal personen van KBO-Haaren toegankelijk / inzichtelijk. Denk hier bijvoorbeeld aan; voorzitter, secretaris, penningmeester, ledenadministrateur. In de notities “Privacyverklaring 2018” en “Privacybeleid” vindt u gedetailleerde informatie over waarvoor en door wie uw lidmaatschapgegevens worden gebruikt.