jeudeboules

Vanwege het succes van deze activiteit organiseren we ook dit jaar weer een KBO Jeu de Boules middag bij “’t Haarens Buutje”; de Jeu de Boules club gelegen aan de Nemelaerstraat.

Deze vindt plaats op dinsdagmiddag 14 mei. Om 13.30 uur staat de koffie/thee met cake voor ons klaar, waarna we  -na de indeling-  met het eerste spel gaan beginnen. Daarbij zullen enkele leden van de club ons uitleggen hoe de spelregels zijn, zodat alles volgens de regels verloopt!
In de pauze kunt u een consumptie gebruiken waarna we het tweede spel starten met andere tegenstanders!
Elk jaar is het een gezellige, sportieve en hopelijk ook een zonnige middag en daar kijken we nu ook weer naar uit.

De kosten zijn € 5,50 p.p. en dit is incl. koffie/thee en een consumptie.
Aanmelden en betalen graag via de Activiteitenwinkel op onze website (www.kbo-haaren.nl). Dit kan tot en met vrijdag 10 mei.

Als aanmelden en betalen via de website onverhoopt niet lukt, dan kunt u eventueel de hulp inroepen van: